ویتامین سی تی ان تی ( ۲۴ عددی )

تاریخ انقضاء : 1404/04/23

دسته بندی : , Brand: TNT
برچسب ها : , , Brand: TNT
کالای اصل دارای مرجوعی
نمادالکترونیک فقط به فروشگاه های حقیقی و یا حقوقی اعطا می شودکه توسط سیستم های دولتی از جمله مرکز توسعه تجارت الکترونیک ، کسب وکار آن ها تایید شده باشند
بازگشت کالا در صورتی میباشد که اطلاعات ( تصاویر ، تاریخ انقضاء و ... ) مطابقت نداشته باشد
موجودی:

ناموجود

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه گردید.

تومان384,000

نام فروشگاه: شهروندان
  • 3.33 امتیاز از 3 دیدگاه
اطلاعات فروشنده
  • آدرس: گرگاب روبروی اورژانس 115, گرگاب, 6, ایران
  • شماره تلفن : 09944951949

    توضیحات کوتاه

    توضیحات

    نوشیدنی‌های انرژی زا غنی شده با ویتامین C در سال های اخیر محبوبیت قابل توجهی به دست آورده اند. این نوشیدنی ها ترکیبی منحصر به فرد از مواد تقویت کننده انرژی همراه با خواص تقویت کننده سیستم ایمنی ویتامین C را ارائه می دهند. با ترکیب ویتامین C در نوشیدنی های انرژی زا، سازندگان قصد دارند نوشیدنی جامع و نیروبخشی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند که نه تنها عملکرد فیزیکی را افزایش می دهد، بلکه از عملکرد کلی سلامتی نیز پشتیبانی می کند. نوشیدنی‌های حاوی ویتامین C یکی از گزینه‌های محبوب در بازار محصولات تغذیه‌ای هستند. یکی از مزیت‌های استفاده از نوشیدنی‌های حاوی ویتامینC، سهولت در مصرف آن‌ها است. با توجه به محدودیت‌ها و نیازهای روزانه برخی افراد برای مصرف ویتامین C، نوشیدنی‌های حاوی این ویتامین می‌توانند راهی آسان و مؤثر برای تأمین بخشی از نیازهای ویتامینی بدن باشند. علاوه بر این، نوشیدنی‌های ویتامین C معمولاً با طعمی مطبوع همراه هستند که می‌تواند استفاده از آنها را لذت بخش‌تر کند و مشتاقانه به مصرف ویتامین C ترغیب کند. ویتامین C یک نقش بسیار مهم در حفظ سیستم ایمنی بدن دارد. این ویتامین تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است و می‌تواند در پیشگیری از عفونت‌ها و سرماخوردگی‌ها مؤثر باشد. علاوه بر این، ویتامین C همچنین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و می‌تواند در مقابله با آسیب‌های اکسیداتیو و پیری زودرس بدن مفید باشد. مصرف منظم ویتامین C می‌تواند سلامتی عمومی بدن را تقویت کرده و احساس آرامش و انرژی را بهبود بخشد.
    محصول ویتامین سی TNT در راستای تامین حداکثر نیاز بدن برای این ویتامین ،بالاترین NRV را رعایت کرده است. همچنین در کنار استفاده از این ویتامین معجزه آسا ، اغلب ویتامین ها گروه ب و جینسینک در این محصول استفاده گردیده است.

    توضیحات تکمیلی

    شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

    برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویتامین سی تی ان تی ( ۲۴ عددی )”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    موجودی:

    ناموجود

    می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه گردید.

    تومان384,000